.............................................................................. με ειδήσεις και νέα από τον ιστορικό Μοριά

στον ιστορικό Μοριά...

    ~Η Πελοπόννησος είναι η μεγαλύτερη χερσόνησος της Ελλάδας, και ένα από τα εννέα γεωγραφικά της διαμερίσματα. Πληθυσμός: 1,1 εκατ. (2011) Βικιπαίδεια

~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~
..........................................................Δείτε εδώ, στην ηλεκτρονική έκδοση της εφημερίδας ...........

Κυριακή 17 Ιουλίου 2011

Χρυσοβαλάντω Ηλιοπούλου: Η ψυχραιμία καθώς και η καλή προετοιμασία μου από τους καθηγητές μου, ήταν το κλειδί της επιτυχίας μου, καταφέρνοντας να αποσπάσω τέσσερα εικοσάρια!!

Εντυπωσιακή απόδοση μαθήτριας από την Τρίπολη στις πανελλαδικές εξετάσεις!!!

Η Ηλιοπούλου Χρυσοβαλάντω φοίτησε στο 2ο ΓΕΛ Τρίπολης 
και ακολούθησε την τεχνολογική κατεύθυνση τον κλάδο της Πληροφορικής.
 Επέλεξε επίσης και το μάθημα «Αρχές την οικονομικής Θεωρίας». 
Στις πανελλήνιες εξετάσεις έγραψε τέσσερα εικοσάρια.
Η Ηλιοπούλου Χρυσοβαλάντω δήλωσε στην εφημερίδα "ΑΡΚΑΔΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ":
Ποια είναι η πρώτη σου επιλογή;
Ως πρώτη επιλογή έχω τη σχολή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών 
στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
- Τι προοπτική έχει η σχολή που θες να περάσεις;
Η σχολή αυτή  έχει πολλές προοπτικές σχετικά με την επαγγελματική αποκατάσταση, 
ωστόσο το μέλλον κάθε επαγγέλματος στην Ελλάδα προς το παρόν είναι αβέβαιο,
 και ελπίζω για ό,τι καλύτερο.
- Πόσο δύσκολα ήταν γενικότερα τα θέματα των Πανελλαδικών Εξετάσεων  φέτος;
Τα θέματα των φετινών πανελληνίων ήταν αρκετά δύσκολα αλλά όχι αδύνατο να απαντηθούν. 
Η ψυχραιμία καθώς και η καλή  προετοιμασία μου από τους καθηγητές μου,
 Γιάννη Καρκαζή, Δημήτριο Κούρο και Αλέξανδρο Γκιτζίρη,
 ήταν το κλειδί της επιτυχίας μου, καταφέρνοντας να αποσπάσω τέσσερα εικοσάρια!!
Σε ευχαριστούμε πολύ και σου ευχόμαστε καλή επιτυχία!!!
ΠΗΓΗ - "ΑΡΚΑΔΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου